بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ظاهرا زمان کسر امتیاز از فولادخوزستان هم فرا رسیده است!

http://esesclub.com/public/album_photo/70/dd/08/8cc9b_b124.jpg?c=afac

بهروان مسئول برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی اظهار داشت: متأسفانه بر سر کادر فنی پرسپولیس سنگ انداختند و این موضوع را همه دیدند، با این وضع ما در آسیا دچار مشکل خواهیم شد.
وی ادامه داد: فقط تأسف می‌خورم که این مسائل اتفاق افتاد، این موارد چهره ما را خدشه‌دار می‌کند. حرفی نمی‌توانم بزنم، چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌های ما اصلاً مطلوب نیست. شانس آوردیم که اتفاقی برای کادر فنی پرسپولیس نیفتادجلال مرادی در مورد پرتاب سنگ به سوی نیمکت‌ پرسپولیس گفت: متأسفانه سر ماساژور شکست که کار خوبی نبود اما در مجموع باید به مسئولان خوزستان تبریک بگویم زیرا میزبان خوبی بودند و همه مسئولان برای برگزاری خوب مسابقه بسیج شده بودند.

قابل توجه کمیته انضباطی؛
طرفداران فولاد خوزستان در طی فصل جاری برای سومین بار است که به سوی داوران و اعضا تیمهای میهمان سنگ و اشیا متفرقه پرتاب می کنند.
یک بار به سمت سعید مظفری شی را پرتاب کردند که باعث بوجودجراحتی بر پیشانی و کنار ابروی این داور شده بودند!
در مرتبه یعدی نیز به سوی علی دایی بطری آب پرتاب کردند که این اتفاق در دیدار قبلی این دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر رخ داده بودو این بار هم  مجددا با سنگ سر ماساژور قرمزها را شکسته اند.
کمیته انضباطی باید بداند که اگر استقلال و هوادارانش را به بدون اخطار قبلی جهت تخلفاتشان به کسر شدن یک امتیاز محکوم کرده اند، می بایست در این خصوص نیز وارد عمل بشوند .
چون همین تک امتیازها هستندکه باعث قهرمانی یک تیم  در پایان لیگ و یا به خاک شیاه نشاندن تیم دیگری میشود!
لذا کمیته انضباطی باید سریعا آرای خود را اعلام کند تا خدای نکرده در هفته های پایانی با اعلام احکام انضباطی باعث بوجود آمدن سو تفاهماتی بین هواداران و فوتبالدوستان نشوند و هم اینکه عدالت کمیته فوق را در برابر همه تیمهای لیگ رعایت کرده باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,کمیته انضباطی,لیگ سیزدهم,هفته بیست چهارم,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com